Абітурієнтам

Чому майбутні студенти обирають 
Університет «УКРАЇНА»

Навколо тільки й чути: корупція, корупція, корупція. Навчальні заклади закриваються, не витримують умов, які встановлені верховними чинами. В Інтернеті в пошуках інформації про ВНЗ натрапляєш на образливі фрази та суперечливі розмови відвідувачів сторінок сайту, які перемивають кісточки викладачів. У розмовах викладачів чуєш, що студент – уже не той, перестав навчатися, немає бажання щось робити. На вулиці серед людей постійно про те, що у вузі нічому не вчать, або чим більше ВНЗ – тим більша корупція. Один чиновник каже: забагато закладів освіти, інший: а де ж людям працювати і навчатися, третій: треба крокувати в Європу.

Досить.

Ми спитаємо: – Хто це все каже? – а натомість отримаємо відповідь: – Так усі кажуть!

Авже ж. Технологію зіпсованого телефону ніхто не відміняв. Чомусь ми віримо більше словам, які не мають під собою підгрунтя.

Корупція починається від згоди тих, хто нічого не хоче робити та бажає отримати більшого. Від викладача, який не є професіоналом своєї справи, від студента, який не бажає пройти через труднощі навчання. А Суворов, натомість, дуже влучно сказав: – «Тяжело в учении, легко в бою». Хто більше винен? Винні обидва. Кому вигідно? Обом. Першому – як кажуть, зайві кошти не завадять, другому – менше головного болю. А наслідки? Наслідки жахливі.

ВНЗ повинен відповідати тільки за якість власних випускників. Держава повинна сприяти зростанню рівня освіти до світового рівня. Загальна проблема полягає в тому, що людина не бачить себе у майбутній професій. Тож, не треба калічити собі життя, несвідомо обираючи професію лише тому, що цей ВНЗ за статусом вище та протримається довше. Чи отримувати освіту за ради пластикового папірця, який сам по собі нічого не вартий. Важливі зацікавленість та вірність обраній професій, здібності та мета змінити щось на краще.

Не завжди люди після навчання стають тими, за якою професією вони пішли навчатися. Іноді саме навчання допомагає їм зрозуміти власне призначення, обрати суміжну або схожу професію. Знайти себе. І це є найголовнішим – свобода вибору, свобода пошуку. Кожен із наших випускників, які навчалися з метою, зараз вдячні нам за надану можливість визначитися у майбутньому власного життя.

Ми не примушуємо Вас стати фахівцем у визначеному напрямі, але, навчаючись у Мелітопольському інституті екології і соціальних технологій, Ви зможете зрозуміти, що саме Вам потрібно. З’ясувати власні здібності у гуманітарній чи прикладній сфері. Визначитися та стати відмінним фахівцем своєї справи.

Ми не змінили навчання, ми лише змінили погляд на навчання. А Ви?